2012. október 28., vasárnap

Só-liszt figurák.

Én már készülök!

Nekem mindig nagyon hamar beköltözik a szívembe a karácsony hangulata. Most is ez van :). Kellett valamit alkotnom. Igaz ezúttal nem varrtam. Só-liszt figurákat készítettem, amikből már eladásra is feltettem a kínálatomat a Meska-Alkotók boltjába. Valószínüleg a családomnak is készítek ezekből ajándékot és ajándékkísérőt, sőt hűtőmágnest is el tudok képzelni belőlük.




Többféle figurám van: vonat, hóember, angyal, szív, karácsonyfa, üstökös, minikarácsonyfa, miniszív, Mikulás szán, hópihe, harang, templom, Mézi, hold, kesztyű, hintaló.

3 megjegyzés:

xJuDesign írta...

Nagyon kreatív vagy, gratulálok, Móni:))))
Tegnap gondoltam ám Rátok! Épp két éve, hogy együtt fagyoskodtunk a Simon Júdás vásáron:)))

László Kinga írta...

Ötletesek. Mi is ilyeneket csinálunk már pár éve a gyerekekkel, s nagyon szeretjük!

Süle Mónika írta...

Jaj, Jucusom.... már alig varrok :(... Az idő, idén sem kímélt, esett az eső, a kínálat meg kritikán aluli volt.
Puszillak!