2011. január 20., csütörtök

Szaloncukor-Christmas fondants




Régóta szerettem volna textil szaloncukrokat készíteni, sajnos a tavalyi karácsonyt nem tölthettem itthon a szeretteimmel, ezért lemaradtam a készülődésről is. Nagy bánatomra januárban már nem lehet kapni karácsonyi mintás textileket, így esett a választás erre az aranyszínű anyagra. A csipkét tavaly petitange-tól kaptam. Egyelőre csak 4 db szaloncuki készült, de örülök, hogy majdnem egyforma az eredetivel.

For a long time I would like to prepare textile christmas fondants I may not have spent the last Christmas with my close family so I missed the preparation of it. On my big grief I didn't get Christmas patterned textiles in January that's why I choose this gold colour. I got the lace from petitange last year.
Temporarily only 4 pieces fondants have prepared, but I am glad that it is almost identical to original one.

4 megjegyzés:

Nagymamis írta...

Igen a karácsony a szeretet és a család ünnepe. Nagyon rossz lehetett nélkülük. Szépek lettek a szaloncukrok.

Névtelen írta...

Én is terveztem, hogy készítek, de nem jött össze....milyen jó, hogy most pótolhatjuk, s jövő karácsonyra lesz :) !!!

Névtelen írta...

Szerintem szépek ezzel az anyaggal .

Aranka írta...

Köszönöm a kedves szavakat. Utólag már nem bánom, hogy ebből az anyagból készültek.