2011. december 1., csütörtök

Mézeskalács házikó


Szerettem készíteni, szép ajándék bárkinek.

14 megjegyzés:

Monessa írta...

De jó!!Nagyon cuki! Nagyon tetszik!! :))

Rosetta írta...

Bellissima
Ciao

erdoseva55 írta...

már a blogodon is megcsodáltam , annyira "igazi" mézeskalács házikó! Nagyon szépen kidiszítetted, nem is gondoltam, hogy az aprócska gyöngyök, gombok ilyen klasszul mutatnak rajta.
Szerintem is nagy örömet okozó ajándék!:)

Елена írta...

This is great!!! :)

Palkó írta...

Ez még mindig fantasztikus és gyönyörű!!!

Jutka írta...

Nagyon hangulatos!

Ágota-Lencsi Művek írta...

Nekem nagyon tetszik!:)

Vera írta...

Gyönyörű lett! Gratulálok!

Timi írta...

Én is rákattintottam a képre, hogy megnézzem közelebbről is, mert hirtelen azt hittem igazi mézeskalácsház...:o)
Nagyon ügyes vagy!!!

☼ Carolina ☼ írta...




NICE!!


Helena írta...

Jaj, de jó ötlet, nagy édes lett!!!

Szti írta...

Hát, ez csuda-édes, mesebeli! :-)))

Névtelen írta...

great work!

Nagymamis írta...

Meseházikó! Gyönyörű!