2011. december 15., csütörtök

Natúr színek-nyugodt karácsonyi hangulat....



Az újrahasznosított koszorúm mellé két kis fenyő puritán egyszerűséggel. Az ötlet a Patchwork magazin e hónapban megjelent számából......kissé Nagymamisra formálva.
És egy nagyon elrontott képeslap........nem is értem miért vágtam bele......azt gondoltam nekem ez menni fog............sem tapasztalat....sem megfelelő felkészülés.........talán ha kérdeztem volna......talán ha utána olvasok......remélem lesz bátorságom egy másodikhoz.


7 megjegyzés:

Palkó írta...

Nem tudom, mit rontottál el rajta... örülnék, ha nekem ilyen sikerülne... nagyon szépeket alkottál, nagyon megfogott a színvilága :)

erdoseva55 írta...

Micsoda gyönyörűségeket alkotsz!
A képeslap is szép, nyugodtan elküldheted!

Jutka írta...

Finom, jó ízléssel összeválogatott színek, csodás kivitelezés nagyon szép!

zsizsike írta...

Szia. Nagyon helyesek ezek a kis fácskák, a szinei is nagyon finomak. Nekem a képeslap is tetszik, bátran készítsd a többit is:-)

Nagymamis írta...

Köszönöm Lányok, nagyon aranyosak vagytok!

Tünde írta...

Hát, nem tudom, mire gondolsz, vagy velem van baj, de én nem látom, mi nem tetszhet rajta Neked. :) Tényleg nagyon finom kis színvilág, nekem is nagy kedvencem. Szép lett minden. :)

Nagymamis írta...

Köszönöm Tünde......lehet, hogy az a baj, hogy a maximumot szeretném mindenből kihozni!